Alla inlägg under april 2015

Av Annika - 28 april 2015 09:16
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Annika - 15 april 2015 18:12


Usch, det är inte lätt att vara stark alltid, speciellt inte när man har vänner som har det tufft nu.

Jag själv har haft dagar denna månaden där jag mått dåligt, kommer fler dagar där jag mår dåligt, det är jag säker på.

Men jag har alltid varit den som gärna hjälper mina vänner, även om jag inte alltid bör göra det, då jag oftast prioterar mina vänners mående framför mitt egna.


Men här kommer då ena kruxet...

Jag mår bättre av att hjälpa andra, det är ju oftast lättast att göra det!


Jag vill bara att ni ska veta, att jag finns här... även om det är ibland långt mellan oss.... men tack vare internet så har vi åtminstone kontakt så här, eller via sms eller samtal;)


Tror jag behöver skaffa glasögon, de jag har är nog inte de bästa numera,....

Känns som att jag oftast inte kan läsa så bra längre på en drygt 30 cm ifrån...


Ja , inte är det konstigt att mina två döttrar har glasögon ;)


Men då är frågan, ska jag köra med liknande dem jag redan har? Eller köra på nytt ? Är ju inte riktigt där jag var då nä rjag valde dem förra bågarna... Nu är jag mer "mörk" ... då ljusare ..


Inget djupare inlägg idag, ..



Bloppis-annons
Av Annika - 15 april 2015 18:11


Beemoo Tvillingjogger är en smart och stilren tvillingjoggingvagn med flera användningsområden då den passar lika bra för dagligt bruk som vid sport- och fritidsaktiviteter. Den har två rymliga, komfortabla sitsar med airfill-tyg och fullt liggläge.. Stora lufthjul gör tvillingvagnen lättmanövrerad och tack vare separat reglering av rygglägena blir vagnen flexibel och smidig att köra både i stadsmiljö och på mer ojämnt underlag.
använd ett fåtal gånger. köpt 2013. !

- Svängbart och låsbart framhjul.
- Vindskydd och regnskydd.
- Passar lika bra för vardagligt bruk som vid sport- och fritidsaktiviteter.

Inkl regnskydd samt vindskydd

Rekommenderas för barn upp till 15 kg per sits.
Max. vikt i vaurkorg: 5 kg.


Första kontakt sker över mail


Barnartiklar & Leksaker, Säljes - Göteborg (Västra Götalands län)
Pris:    800:-
 
Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards