Direktlänk till inlägg 15 april 2015

Beemoo twin jogger -13

Bloppis-annons
Av Annika - 15 april 2015 18:11


Beemoo Tvillingjogger är en smart och stilren tvillingjoggingvagn med flera användningsområden då den passar lika bra för dagligt bruk som vid sport- och fritidsaktiviteter. Den har två rymliga, komfortabla sitsar med airfill-tyg och fullt liggläge.. Stora lufthjul gör tvillingvagnen lättmanövrerad och tack vare separat reglering av rygglägena blir vagnen flexibel och smidig att köra både i stadsmiljö och på mer ojämnt underlag.
använd ett fåtal gånger. köpt 2013. !

- Svängbart och låsbart framhjul.
- Vindskydd och regnskydd.
- Passar lika bra för vardagligt bruk som vid sport- och fritidsaktiviteter.

Inkl regnskydd samt vindskydd

Rekommenderas för barn upp till 15 kg per sits.
Max. vikt i vaurkorg: 5 kg.


Första kontakt sker över mail


Barnartiklar & Leksaker, Säljes - Göteborg (Västra Götalands län)
Pris:    800:-

Kontakta mig

 

Ditt namn:

Din e-post:

Ditt telefonnummer:
   (frivilligt)
Skriv in koden som står till höger:
   Spamskydd  
Text:

Av Annika - 5 juli 2015 17:17

Vänskap!   Jag har helt fantistiska vänner, både på avstånd och på nära ... DET inser man ... när man öppnar upp sig själv ... Jag är inte så ensam som jag känner mig ...... Bara jag vågar ta det där steget och säga hej, jag mår inte alls j...

Av Annika - 15 april 2015 18:12

  Usch, det är inte lätt att vara stark alltid, speciellt inte när man har vänner som har det tufft nu. Jag själv har haft dagar denna månaden där jag mått dåligt, kommer fler dagar där jag mår dåligt, det är jag säker på. Men jag har alltid va...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards